poniedziałek, 14 maja 2012

Konkurs 2 czyli Batonik

Cześć dawno do was nie pisałam.Ale to dlatego ,że zbierałam dla was tak dla was nazwę super bloga heuheuheu.
A wiecie jak było trudno no ale już mam a nazywa się on ananasowe msp .
Każdy chyba wie kogo to blog?No ale nic robiłam konek na rysowanie wiosny lecz dostałam tylko 2 prace z 10 uczestników!Więc by nie było robię taki sam konek tylko w innym sensie.Robisz nie już teraz nie wiosnę ale robisz batonika.Tak batonika na kartce rysujesz opakowanie (sam wymyślasz opakowanie, te które będą już zrobione nie biorą udziału!!!) A więc pod opakowaniem piszesz jego nazwę(nie może istnieć.)
ale                                                      UWAGA!
ty szkicujesz nie kolorujesz  a rysunek wysyłasz mi na wikiktmsp@gmail.com.
A co z tamtym konkiem wybieg dla modelek?Z nim po staremu nie bójcie się bo on nadal jest po prostu nie mogłam już wytrzymać i napisałam new konek.Prace o batoniku wysyłacie mi do 30 czerwca czyli do wakacji.Macie na to ponad miesiąc 3 najlepsze prace wystawie tu lecz tym razem nagrody są takie:

1 miejsce-4 prezenty z l.ż
2 miejsce 2 prezenty z l.ż
3 miejsce 1 prezent z l.ż
4 miejsce upominek
Tak są 4 miejsca lecz ja pokaęe tylko 3 najlepsze.Mam nadzieje ,że zgłosi się tyle osób a nawet więcęj co było w tamtym konku!Ale więcej osób odda prace!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz