wtorek, 22 maja 2012

Mniejsze levele!

No siemka na początku nie obiecam ,że będę pisać codziennie więc chyba będę co 2-3 dni ale mam dla was moją ulubioną piosenkę Polską a oto ona Serca dwa:
         Jest cool posłuchaj a odrazu wejdzie ci w ucho     A więc by temat nie był taki krótki dodam tu coś o niższych lvl a tu wypatrzyłam ola2609 ma lvl 3 a oto ona:

    Nie jest brzydka ale mogła by coś zmienić a oto jej oglądalność:

 Jak widać ma słabą oglądalność ale ja też zresztą każdy ma tak do lvl 13-15 a teraz oglądalności np ALAKINGI:
Jak widać różnica jest duża a dlaczego tak bo ALAKINGA ma 23 level a ola2609 ma 3lvl i to problem to moja naj z realu tak samo jak lili lov a ,że one mają mniejszy lvl to nieznaczy ,że im filmów oglądać nie możemy!A AnanaseQ ma po 5.0000 oglądnieć na filmy!tak trudno obejrzeć komuś z mniejszego lvl film? a i zapraszam na moje filmy i proszę o pomoc mój pasek fame potrzebuje tylko 8.184tyś do zjedzenia.Nie ,że coś mam do cb ALAKINGA tylko chodzi o oglądalnośc bo to niesprawiedliwe!
                                                                               








 WIKIKT













                                                                                                                                                                                                                       

1 komentarz:

  1. Ona ma 3 lvl i po 30 ogladniec ja 10 lvl i po 30 ogladniec-
    10 sek u 8 lvl -60 ogladniec - nie ma sprawiedliwości

    OdpowiedzUsuń