poniedziałek, 18 czerwca 2012

Nagłówek

A więc dziś chcę wam zaprezentować mój najnowszy konkurs.Polega on na zrobieniu nagłówka na bloga w nagłówku nie muszę być ja ale musi być nazwa mojego bloga a ją znacie.Kiedy już zrobicie to wysyłacie mi na maila wikiktmsp@gmail.com kiedy wyślecie ja was informuje ,że twoje dzieło doszło.Jeśli zgłosi się mniej niż 8 osób konkurs jest nieważny i dostajecie nagrodę pocieszenia grafa jeśli zgłosi się ponad 20 osób będzie etap drugi polegający na najlepszej nazwie na bloga a uczestniczą w tym konkursie:
basiaru-wysłała
patka lov
lili lov
ola2609
zuziap7-wysłała
Vic02-wysłała
Kosowa
Sasza9999
ala3-zastanawia się jeszcze
Czyli 6 osób jeśli kogoś pominęłam przepraszam napisz mi. Jeśli dojdzie ktoś nowy edytuje ten post i napisze go a nagroda to miecie tego nagłówka do 2013 roku i prezent z listy życzeń do 800sc 2 miejsce upominek 3 graf

A tutaj wam pokarzę przykład jaki może być (nie zgapiać)to tylko przykład:

 Ok to teraz pa Misiaczki ♥                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz