poniedziałek, 1 października 2012

Moviestarplanet.tv bany za nic -,- !

Hej. Ostatnio na moviestarplanet.tv ownerzy i moderatorzy czatu banują mnóstwo osób kompletnie za nic ! Co to ma być ? I przede wszystki po co ? Banują i banują codziennie kogoś forever. Oczywiście mnie nie zbanowali. "Jeszcze nie" myślę, że już nie długo nikt prawie nikt nie będzie mógł wchodzić na moviestarplanet.tv
Jeśli was zbanowali lub wyrzucli na tej stronie to piszcie w komentarzu. Zobaczymy ile to już razem osób zbanowali. Nie musisz podawać swojego nicku, tylko napisz, że cię zbanowali. Nie bój się. Nic ci się nie stanie ! Nawet jak napisaliście coś złego lub poprostu zwyczajne słowo "Cześć" i cię zbanowali to się tu podpisz ! Naprawdę życzę wam aby was odbanowali. A oto prae zdjęć z przed parunastu dni.


   I tu kolejne zaszokujące :
Nie zobaczysz mojej postaci. Bo gram na koncie koleżanki którą też zabanowali. Można się spodziewać, że jest ona którymś z tych zbanowanych ludków. A napisała tylko "Jak się masz ? "                                                                                                                                                        

2 komentarze:

  1. mnie zbanowali zupełne za nic nic kompletnie nie zrobiłam nic z tego nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też zbanowali kompletnie za nic- pisze tylko prawdę na msp!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń