piątek, 5 kwietnia 2013

Pata01

Hej. Dziś weszłam na bloga pata01 i jeszcze kogoś innego. I zaproponowałam im zrobienie przezemnie nagłówka. A ona mi odpisuje :
                                                                         
To tylko te dwa dymki. To w niebieskim pisała ona.
Sprawa wygląda tak:
Kiedyś założyłam z nią i z jeszcze jedną osobą bloga o moviestarplanet.pl 
Po jakimś czasie ta trzecia osoba przestała na nim pisać. Ja tez przestałam bo po prostu mi się nie chciało. No i ona pisała tam przez krótki czas sama, później nie dodawała już postów itd. 
Nie pisałyśmy do siebie przez jakiś czas bo nie miałyśmy po co i tu nagle ja jej proponuję zrobienie nagłówka a ona do mnie z takim tekstem. Jeśli nie widzisz co pisała to kliknij na obrazek. Chyba jak będę chcieć to tego bloga usunę, tak ? Mniejsza z tym. Czy trzeba o takie coś kogoś obwiniać? Chciałam wziąść udział w jej konkursie ale po takim tekście to spodziewam się, że ona nawet by tej pracy nie sprawdziła. Pa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz