sobota, 29 czerwca 2013

moviestar.

Hejka. Pomyślałam, że dawno nie robiłam wywiadów więcmam dla was 2 wywiadu + jeden dodam później.
Wywiad z jula 89
J: Od kogo lub gdzie dowiedziałaś się o msp ?
M: Od mojego brata
J: Od kiedy grasz w msp ?
M: Od kwietnia 2012
J: W jakim stopniu od 0-5 oceniasz szybkość msp ?
M: Na poczaątku było ok ale teraz sama wiesz tragedia.
J: Czy twoi znajomi z msp są dla Ciebie mili ?
M: To zależy na kogo się trafi są tacy i tacy.
J: Co byś dodała a co odjeła na msp ?
M: Chyba nic tylko tyle żeby można było częściej dawać grafy bo mnie zasypują.
J: Jak oceniasz swój styl i styl innych ?
M: To zależy od charakterów jedni lubią elegancki inni szalony a horrowski każdy się ubiera jak lubi bo wiadomo w realu to nie bardzo. Mój styl to raczej elegancki lubię ładnie wyglądać.
J: Ile czasu poświęcasz graniu w msp?
M: Teraz wakacje to będzie zależeć od pogody przedtem szkoła więc 3 godzinki.
J: Czy pozoliłabyś na usunięcie msp ?
M: A co ja mam zrobić jak usuną to trudno za małe plecy w tym mamy.
J: Czy kiedykolwiek wierzyłaś, że zajdziesz tak daleko ?
M: Nie, ale mam wspaniałych przyjaciół którzy mi pomagają.
J: Okej. Czy na koniec chciałabyś kogoś pozdrowić ?
M: No jasne, moją najkę wikisz04 mia144 asia79 i wszystkich co pomagają.

Wywiad z Defilia
J: Od kogo dowiedziałaś się o msp ?
M: Od siostry i kolegi.
J: Od kiedy grasz w msp ?
M: jakoś od końca sierpnia. Bodajże 2 lata temu.
J: W jakim stopniu od 0-5 oceniasz szybkość msp ?
M: Na 3. Akurat na moim komputerze ^^
J: Czy twoi znajomi z msp są dla Ciebie mili ?
M: Według mnie są chociaż sporadycznie zdarza się, żektoś napisze mi coś niemiłego. Ale ogólnie nie mam nic do nikogo, moi znajomi są spoko :)
J: Co byś dodała a co odjeła na msp ?
M: Zmieniłabym sposób zmieniania animacji i forum. Dodałabym moze możliwość zmieniania ubrań pomiędzy scenkami w filmie ;)
J: Jak oceniasz swój styl i styl innych ?
M: Każdy ma swój styl i swój gust dlatego szanuję jak inni się ubierają ;) Według mnie fajnie się ubieram i podobają mi się pomysły na kreacje moich znajomych. Uważam, że każdy ma piękny styl na swój sposób oraz zależy on także od interpretacji odbiorców ;)
J: Ile czasu poświęcasz graniu w msp?
M: Zależy czasami potrafię graż ze dwie godziny dziennie, a nieraz wogólę się nie loguję przez kilka dni. Miewam też takie dni kiedy bardzo dużo czasu poświęcam graniu w msp lecz staram się tego unikać. 
J: Czy pozoliłabyś na usunięcie msp ?
M: Jeśli byłoby to konieczne totak. Pogodziłabym się z tym, lecz szkoda by mi było tych fajnych starych czasów z tą grą. Na pewno nie byłam  tego powodu zadowolona. ;)
J: Czy kiedykolwiek wierzyłaś, że zajdziesz tak daleko ?
M: Szczerze to nie :D. Nawet nie wierzyłam, że zdobędę 10 lvl :) No ale jakoś poszło i się udało ;) Oczywiście bez pomocy moich znajomych byłoby to lada wyzwanie :)
J: Okej. Czy na koniec chciałabyś kogoś pozdrowić ?
M: Chciałabym pozdrowić wszystkich swoich znajomych :) Życzę wam szczęśliwych chwil na msp oraz szczęsliwych wakacji. :)
M = moviestar która odpowiada na moje pytania.
Trochę się napisałam więc doceńcie mój czas i proszę nieignorujcie tego postu:) Jak pisałam na początku dodam jeszcze jeden wywiad ale później ponieważ ta moviestar nie odpowiedziała jeszcze na moje pytania. Pa kochani ♥ Aha i jeśli chcecie abym z wami taki wywiad przeprowadziła piszcie do mnie na msp. WIkIKT
I bez urazy ale przeprowadzam wywiady z większymi lewelami ponieważ oni grają dłużej i więcej wiedzą itd. Więc lvl 15+ Nie obrazicie się ? Przepraszam i pa ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz