sobota, 23 listopada 2013

Hacker ;o

Heej, Naczytałam się przed chwila na blogu o msp o hackerach ale jeden szczególnie zwrócił moją Uwagę ...;o
                                                           Anonymous
Szczerze mówiąc to się przeraziłam ;-;

Anonymous to taka grupka hackerów na msp... Taka straszna grupka xD

Jak wygląda Anonymous ? 
Ma ona fioletowe włosy spięte w koka, ma czarne spodnie i nie ma bluzki ;-; Czasami ma buty, i często ma kapelusz w takim samym kolorze co włosy ( fioletowym ) 

Co zrobić jak Anonymous mnie zhackuje ?
Nie powinno się panikować ! I jak najszybciej powinno zgłosić się to do moderatorów, no chyba, że masz zarejestrowany e-mail więc wchodzisz w niego szybko i ustawiasz nowe hasło ! MUSISZ JE ZMIENIĆ, czemu ? Anonymous nie wchodzi na konto raz a ciągle.

Co się stanie gdy Anonymous mnie zhackuje ?
Wtedy oczywiście wyloguje Cię z konta... Przeniesie Cię na stronę logowania i wtedy powinien wyskoczyć Ci ten komunikat:

Czy Anonymous są na każdym MSP ?
Niestety, nikt tego nie wie. Ale sa to hackerzy z USA i dlatego mówią po Angielsku.

Jak zdobywają swoje ofiary ?
to banalnie proste, tworzą na forum temat który nazywa się "Little test"
Kto w niego wejdzie ( i napisze coś tam xD ) będzie zhackowany.

Co zrobić żeby Anonymous mnie nie zhackował ?
1. Nie pisz do niej na pocztę !
2. Nie zapraszaj jej do znajomych.
3. Nie wchodź w tematy "Little Test"
4. Jeśli zaprosi Cię do znajomych nie reaguj a najlepiej zablokuj.
5. Nie pisz w ctr, forum itp. rzeczy typu "AAAAA boję się ! Anonymous mnie zhackuje pomocy !" Bo wtedy cię zapewne zhackuje ;-;
6. Jeśli zobaczysz ja w chatroomie UCIEKAJ :D xD
7. Nie rób o niej artbooków, filmów, tematów na forach itp. bo gdy je zobaczy to cię zhackuje !

Co robić gdy Anonymous pokaże mi się na stronie logowania ?
Musisz natychmiast wyłączyć internet ! I NIGDY NIE WPISYWAĆ WEDY HASŁA  LUB NAZWY UŻYTKOWNIKA ! Po wyłączeniu internetu włącz go ponownie, a jesli nadal tam będzie wyłącz internet jeszcze raz. Aż ona zniknie :D
Potem najlepiej zalogować się na inne konto i wyszukać się w przyjaciołach. Wtedy w ctr powinien pojawić się napis: " Hacked By Anonymous. I can do almost everything ;D ~Nobody's safe!~"
Co po polsku oznacza:
"Zhackowany przez Anonymous. Potrafię zrobić wszystko ;D ~Nikt nie jest bezpieczny!~"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz