wtorek, 31 grudnia 2013

MyStarPlanet

Hejo. Na początku bardzo przepraszam za nieudzielanie się, ale mam coraz mniej pomysłów na notki. Dziś chciałabym poruszyć temat MyStarPlanet.
Wiele movie stars wierzy iż moderatorzy usuną MovieStarPlanet i założą nową stronkę która bd identyczna jak MSP tylko bd miała nazwę: MyStarPlanet
Ja osobiście nie wierzę w to, i miałam rację. Patrzcie na post modów na Forum :)
Post dodany 25 grudnia xdd
Moderatorzy już wcześniej pisali podobny post o tym ale było to dziwne ponieważ zobaczyłam go raz a później nie mogłam go znaleźć .. Nie ważne.
Dla tych co bali się, że MoviestarPlanet zamienią na MystarPlanet  uspokajająco mówię: 
MovieStarPlanet zostaje :)
Tylko czy was też dziwi to, skąd wzięły się pogłoski o MyStarPlanet ? 
Najbardziej wiarygodną według mnie opcją jest to, że jakiś użytkownik wymyślił to i rozpowiadał dalej .. 
Dobrze, i tak kończę tą notatkę :)
Chciałabym dodać jeszcze tylko jedno :)

Udanego Sylwestra i 
Szczęśliwego Nowego Roku :)
No to, kolejna notatka w 2014r. :) Paa ♥

1 komentarz:

  1. Nie prawda XD Na Hiszpańskim MSP zamiast pisać MovieStarPlnaet pisze MyStarPlnaet

    OdpowiedzUsuń