niedziela, 26 stycznia 2014

Co dodać na MovieStarPlanet?

Hej. Pomimo nauki i tylu nowych rzeczy które muszę ogarnąć staram się dodawać posty na blogu. Wybaczcie gdy nie będę ich przez jakiś czas dodawać. Przechodząc do posta, czy zastanawialiście się kiedyś co można by było dodać na MSP by było ono lepsze? Ja tak, i to nie raz ... Wymyślałam i wymyślałam xD Ale ten post nie jest o mnie ... teraz na MSP jest wiele artbooków o zmianach które można by było wprowadzić. Między innymi jeden jest w Top. Oto on:
Na screenie widać, że osoba chciałaby oddać na MSP lakier do paznokci, i kolczyk w brzuchu.
Ma też ona drugi art:
W tym artbooku chciałaby ona dodać kolczyk w brwiach, ustach i bronzoletkę na nogę.
Obydwa arty mi się podobają, pomysły są udane. Znalazłam jeszcze jeden artbook z pomysłami:
Tu chodzi o tunel w uchu (obrzydliwe) i kolczyk w nosie. (też obrzydliwe XD)
No ale na MSP? Pomysły nawet fajne ... 
Znalazłam wiele takich artbooków, ale dodałam te w których były najlepsze pomysły. Ja np. na MSP chciałabym dodać to by można było przesyłać sb SC diamenty, animacje, tł;a i muzykę. No to takie podstawowe, bo ja bym jeszcze wiele innych rzeczy dodała. 
No nic, muszę kończyć. To na tyle, paaa <33!. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz