środa, 22 stycznia 2014

Dzień Babci i Dziadka - cz. 2

No hej c: Witajcie z powrotem XD Ja jeszcze na chcwilę chciałabym poruszyć temat look'u Babci. xD Z tego co widzę, Babcie (xd) nie noszą zbytnio jakiś ozdób (no chyba, że te szpanerskie babcie XD) Więc nie skupiałam się zbytnio na dodatkach. Oczywiście stworzyłam look takiej tradycyjnej babuszki :3
To teraz Look, dziadka c: Specjalnie aby stworzyć ten Look założyłam se konto chłopaka na MSP xD
Oto jak wygląda look:
Nie wyszedł zbyt :C Niestety ale żeby ułożyć jakiś look z chłopackich ciuchów to chyba, trzeba byłoby siedzieć cały dzień :-: Dlatego taki słaby XD Ok teraz dam wam ceny, i kolory rzeczy które wybrałam xD Zacznijmy od włosów:
Włosy = 400sc. xD Chciałam jeszcze zrobić łysego dziadka ale to jakoś dziwnie by wyglądała. Pokażę wam na końcu xD Oto kolory które wybrałam do włosów: (sam brązowy)
XD
No to teraz bluzka :3
Kosztuje 3 diamenty c: Jak to widać XD
Paleta kolorów:
Kolory sa dwa c: Biały i jakby beżowy XD
Teraz spodnie:
Spodnie kosztują 500sc. co jest widoczne xD I są w jednym kolorze c: - Niebieskim:
:) Teraz buty *.* :
Buty są niebiesko-białe xD Ale wybierając kolor dawałam tylko niebieski ponieważ biały już był :)
Jak widzicie, to ten sam kolor co przy spodniach XD
No to koniec tego tematu :) Ah, bym zapomniała! Miałam wam pokazać look dziadka bez włosów :D
Heu heu :3 Tak też może być :D Jak kto woli xD ;3
No i tak, zupełnie już na koniec parę życzeń z okazji dnia Dziadka:

"W dniu tak pięknym i wspaniałym,
Życzę Ci Dziadku sercem całym,
Dużo zdrowia, sto lat życia
milion złotóweczek do zdobycia" Heu heu *.*

"Dzisiaj mamy święto dziadka,
okazja niezwykle rzadka. 
Ja dziadziusia kocham szczerze,
w jego słowa zawsze wierzę.
Mój dziadek ma swoje zdanie,
budzi we mnie zaufanie.
To naprawdę trzeba przyznać,
dziadek fajny jest mężczyzna. 
Kiedy dzień dziadka zaświta,
wiązanką kwiatów go witam.
Bądź zdrowy dziadku kochany
i bądź zawsze razem z nami." :)

"Dziś Dzień Dziadka,
okazja ta niezwykle rzadka!
Ja całusy i życzenia
chcę ci złożyć w oku mgnienia!
Żebyś zawsze był szczęśliwy,
pogodny i żartobliwy.
Gorące życzenia i pozdrowienia
składa wnuczka/wnuczek nie do zastąpienia.
Zdrowia szczęścia i radości." *=*

To tyle na dziś, Paaa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz