czwartek, 2 stycznia 2014

Irlandzkie msp.

Heej, jak tam po Sylwestrze ? :D Ja chora :C  + Nie szłam ani jutro nie idę do szkoły xdd
Dobra. Dzisiejszym tematem jest Irlandzkie msp. Jest na nim wiele zmian których nie ma na naszym Polskim Moviestarplanet :))
Jak już dawno wspominałam ... Pare osób ma 33, 36, 34 itp. lvl .. Patrzcie :)
A oto ja :)
Konto założyłam kiedyś ale gram od dzisiaj xdd
Łatwo się tam zdobywa levele .. Przed chwilą weszłam na konto i już mam 4 lvl :)
Jeśli chcecie, zapraszajcie mnie do znajomych. Nick macie u góry xdd
Chciałabym teraz pokazać wam parę zmian na Irlandzkim MSP :)
Centrum Handlowe od 8 lvl !
Trochę mi się to nie podoba.   Why ?
Because the sky is too high! xD (Ponieważ niebo jest zbyt wysoko) Żartowałam xdd
Ponieważ już u nas jest ono 5+ Jest to bez sensu ... Dlaczego niższe lvl mają mieć gorzej ? No dobrze, ja na to nie narzekam bo mogę tam wejść no ale mniejsze lvl ... ? Ani śladu po nich.
Kolejną zmianą jest to, ze chłopcy nadal mają niebieski profil, a dziewczyny ? Jak widać na zdjęciu wyżej. Różowy! 
Chłopcy - niebieski
dziewczyny - różowy
Według mnie ładniej wyglądają niebieskie profile .. 
Wierzcie czy nie ale nie przepadam za różowym. Znaczy sie, tak lubię go, ubiorę różową, bluzkę,spodnie itp .. Ale nie używam tego koloru w nadmiarze :) Dobra, w końcu temat jest o czymś innym  xD
Poruszę jeszcze temat ctr. Bardzo się zdziwiłam ponieważ jak widzicie mój status wygląda tak:
"Hi. I'm Polish Belieber, Directioner and Kwiatanator :) "
No i wszystko byłoby dobrze gdyby nie to ...
(Na tym zdj,. wyglądałam inaczej i miałam inny lvl ponieważ robi;lam je zaraz po zalogowaniu xd)
Jak widzicie na moim profilu w miejscu gdzie pisze "Belieber" i "Directioner" są ### płotki ..

Sprawa nadal mnie zastanawia ponieważ nie są to ani wulgaryzmy ani nic...
To akurat nie jest az tak istotny temat ponieważ jest już wszystko w porządku dziennym xdd
Chciałam tak tylko to dodać ;o
Kolejnym dziwnym zjawiskiem " Uhu zjawiskiem przyrodniczym xdd" Jest to ;o

Jak widzicie (lub nie) cały czas mój pasek pokazuje, że mam 1 lvl gdy mam już 3 ..
Wystarczyło się zalogować ponownie i .. problemu nie ma XD
I teraz kolejna zmiana ;D
Gdy zrobisz film ... Dostajesz fame ! 
Dostajesz (w moim przypadku) 6 fame za seki !
Tak samo jest gdy obejrzysz film ..
dużo, duż o fame .. i gdy ocenisz film... Dostajesz kolejne fame !
Też 10 fame ;o I tym sposobem oto i zaraz bd mieć 6 lvl :) 
Wystarczy obejrzeć tylko parę seków i masz wbity lvl ( ilość seków zależy od lvl)
!Z niecierpliwością czekam na te zmiany na naszym Polskim MovieStarPlanet :)
Na pewno byłoby nam łatwiej :) Ale z tego co wiem te zmiany są jak na razie tylko na Irlandzkim MSP :C
Heh, to chyba cały post na dziś :) Myślę, ze się wam spodobał bo się przy nim trochę nasiedziałam ... No to Papatki :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz