poniedziałek, 13 stycznia 2014

Już są zmiany! *.*

Hej. Od paru dni nie wchodziłam na MSP (niestety) ani nie pisałam na blogu. Ale wchodząc dziś na MSP wyskoczył mi ten komunikat:
Pomyślałam: "W końcu" w końcu zmiany na naszym Polskim MSP!
Tak bardzo się cieszę :B Dostałam 5 lvl. Czyli mam 20 lvl.
Największy lvl na MSP ma jak na razie ALAKINGA, aż 60!
Jest SPOKO XD 
Oczywiście nie wszystkim zmiany się podobają. Znalazłam na Forum parę tematów na ten temat, negatywnych tematów:

Komuś te zmiany na prawdę nie odpowiadają XD Spoko, każdy ma swoje zdanie :3

No okej, :-: Ortografii mogłaby się chociaż nauczyć ;p No bo to nie boli XD
No i wgl.. Zmiany SUPER, Ale nie odpowiada mi jedno. A właściwie to, że nie da się wbić wyższego lvl:
Obejrzałam 12 seków, dostałam garafa i mój pasek fame wygląda identycznie jak przed godziną. 48%
No bez kitu :-: Trochę się im nie udało XD Miejmy nadzieję, ze szybko naprawią ten błąd, papa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz