niedziela, 5 stycznia 2014

Noc Hackerów.

Hej. Chciałabym dziś poruszyć temat Nocy Hackerów. Jak dla mnie taka noc nie istnieje ale temat może być ciekawy ...
Dodałam na Forum post dotyczący Nocy Hackerów. Ale was zasmucę ;c nie mogę go teraz znaleźć .. :-: Mądra ja xd Ale miałam tam tyle opinii xd
Dobra, zrobię nowy. W końcu świat się nie skończy :-: Chyba O.O XD
No więc najpierw chciałabym pokazać wam opinie moich znajomych na MSP. Prawie nikt nie wierzy w tą noc. Są i takie osoby które nie wiedzą i nigdy nie słyszały o czymś takim jak "Noc Hackerów"
 Trochę tego nie rozumiem XD Myślę, ze chodziło o to, że nie ma takiej nocy tylko przypadkowi użytkownicy chodzą po domach na MSP XD
 Zgadzam się XD Oczywiście nie  z tym, że chciałabym aby ktoś mi zhackował konto tylko z tym, że to Paranoja i Patologia ;D
1. "Dobrze. NIE ISTNIEJE" I to prawidłowa odpowiedź xdd No bo nie istnieje takie coś jak noc hackerów ;D
2. Moviestar radzi słuchać się Moderatorów. Słucham się, i mam takie samo zdanie jak Mody xd 

1. Tutaj widzimy przykład tego, że moviestar nie wie co to Noc Hackerów. :D (pozwoliła mi pokazać jej nazwę użytkownika).
Wolę by zostało tak jak jest XD Niech biedna nie przejmuje się, jak inni użytkownicy tą "Nocą Hackerów" xd
2. Użytkownik też pozwolił mi pokazać swoją nazwę xd Zgadzam się :3 Jest to niepotrzebne, ponieważ wiel Moviestar pracowało na to co mają teraz. Trochę głupio, dziwnie i smutno byłoby pracować na duży lvl kupę czasu po czym ktoś Ciebie okrada i zostawia z pustą szafą ... No ale niestety takie przypadki bywają. Mojej kol. ostatnio ktoś wszedł na konto i zniknęła jej caała strona ciuchów. Na szczęście tylko 1, no ale stało się :C 
Była to kolejna osoba które nie wiedziała kto to Noc Hackerów ale po wytłumaczeniu dała mi swoją opinie. I znowu, ZGADZAM SIĘ !  To jest chamstwo i bezczelność zabierać i hackować komuś konto .. 
Jeszcze tylko mój post na Forum XDD Ten nje ma tak dobrych opinii jak tametn :C 
Ale zawdzięczajcie to mi, bo to ja go zgubiłam, i bardzo was za to przepraszam XD
To na tyle, tego posta :) 
Dziękuje, za UWAGĘ XD 
A teraz wracam do hejtowania stronki która hejtuje 1D, JB i Kwiata, Paaa :*











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz