sobota, 18 stycznia 2014

O.O Moje stare oczy ..

Hejp, dziś przeglądałam look'i które zrobili mi inni i bardzo spodobał mi się jeden z nich, więc ubrałam go. W całym sensie tego posta chodzi o to, że look został zaprojektowany gdy miałam inne oczy niż obecne. Oto look:
Pod rozmazanym tuszem są moje dawne oczy. Te oczy sa obecnie unikatowe. W nowej klinice piękna ich nie ma. xD
Poinformuję was tylko, że zmieniłam oczy i obecnie wyglądają one tak:
(mam na nich zawsze też tusz do rzęs, więc inaczej one wyglądają)

No ale wracając do tematu to jak napisałam wyżej look został zaprojektowany gdy miałam stare oczy. I ubierając ten look automatycznie zmieniły mi się oczy. Znaczy, na moim profilu tak to wyglada, na mojej moviestar z mojego punktu widzenia nie ..
Widzicie> Jednak nie zwariowałam XD
Chodzi o to, ze inni widza moje stare oczy a ja nowe :3 I to wszystko przez  look'a xDD Kumacie? :-: 
Czary mary xD Papatki :3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz