sobota, 8 lutego 2014

Jak zmieniło się MovieStarPlanet.

Hej. Ja i zapewne wielu użytkowników gram na MSP od 2011r. Wygląd MSP zmienił się od tamtego czasu szalenie! Ale nie tylko wygląd, pomoc innych MovieStar też. Ale dziś skupię się na wyglądzie. Przepraszam was też bardzo za to, że niektóre zdj. nie będą moje. Przyznam, że nie mam zdjęć ze starego MSP. Dodam jeszcze, że notatka będzie trochę długa. Zacznijmy. Tak oto wyglądało MSP w 2011r:
A tak wygląda ono dziś:
Zmiany da się zauważyć. Pasek z fame, StarCoins, liczbą przyjaciół jest u góry. Zmieniły się też zakładki, bo doszły np. zadania itp. 
Mój dom - zakładka
Jak widzicie kiedyś Mój dom (teraz mamy to na górze) wyglądał tak:
Znajdowało się tam: Nasz dom (u góry), mój profil (przechodzimy do profilu klikając na MovieStar), Zmień ubranie (to również otwieramy gdy klikamy na MovieStar), Moja księga gości (obecnie w profilu), Recykling (obecnie w profilu) oraz Moje prezenty które teraz też są w profilu.

Zakupy - Zakupy
Nazwa ta nie zmieniła się. Zmienił się co najwyżej wygląd. Oto jak kiedyś wgl. Zakupy:
Znajdowało się tam:
Zoo, jedzenie, rekwizyty, gadżety, ozdoby, pojazdy, meble, klinika piękna, włosy, buty, kostiumy, ubrania, dodatki. Obecnie wygląda to tak:
Zmieniło się i to bardzo, prawda? Włosy, ubrania, buty nie są już osobno tylko w jednym sklepie, animacje pojawiły się w zakupach, podobnie jak tła i muzyka. Ozdoby, rekwizyty, meble, samochody to jeden sklep "Rzeczy"

Zwierzęta - Zwierzaki
Pierwotną nazwą "Zwierzaki" było "Zwierzęta" Nie pamiętam dokładnie ale wcześniej lub później ta zakładka nazywała się Zwierzęta&Rośliny. 
Oto jak ona kiedyś wgl, i co wchodziło w jej skład:
Skład: Ulubione, Boonies, Akcesoria dla zwierząt, Hotel dla zwierząt, Rośliny, Akcesoria dla ogrodu.
Dziś wygląda to tak:
Skład: Boonies, Bonsters, hotel dla zwierzaka, zoo, akcesoria dla zwierząt.

Twórczość - Miasto filmów
Oto jak to wgl.:
A w skład wchodziło: moje looks, konkursy, sklep z tłami, sklep muzyczny, sklep z tłami, sklep z animacjami, ArtBok, filmy. A tak wygląda to dziś:
Jak widzicie do dawnej twórczości dodano kluby, design studio. Usunięto sklep z muzyką, tłami, animacjami ponieważ jest to teraz w zakładce "Zakupy" oraz zmiana która jest mało widoczna. Dawniej ArtBook nazywał się ArtBok, pisało się to przez jedno o a dziś przez 2.

Przepraszam. Prawda jest taka, że są jeszcze dwie zakładki lecz nie mogłam znaleźć jak one wyglądały. 
Przechodząc dalej, tak zmieniły się profile:

Jak widać, zmieniło się ułożenie ikon, całe tło profilu, liczba najlepszych przyjaciół i levele. Zmieniło się bardzo dużo. 
Koło fortuny
Stare koło fortuny:
Nowe koło fortuny:
Co się tu zmieniło? Wygląd kół, tło, i oczywiście dziś można zakręcić ponownie za diamenty! Pierwszy obrazek jest po and. i bardzo was za to przepraszam, ale nie mogłam znaleźć w języku polskim. 

Wygląd sklepu
Zmienił się wygląd niemal wszystkich sklepów. Uznałam iz nie będę tego pokazywać, pokażę tylko sklep z ciuchami. A wiec wgl. on tak:
A tak wygląda on dziś:
Zmieniło się praktycznie wszystko. Cały wygląd sklepu! Ciuchy sa pomieszane, sklep wygląda ładniej, no i do każdego konkursu jest projekt ubrania na jakiejś MovieStar. 

Vip
W vip'ie zmienił się wygląd ale i ceny! Oto stary vip:
A oto nowy:
Vip wygląda zupełnie inaczej! Dziś dzielimy go na Vip, Super Vip i Elite Vip XD :D
Oczywiście  w każdym stopniu jest droższy. Wiecie, ja się rozpisałam XD Ciekawe czy ktos przeczytał notatkę do końca :) Napisałabym więcej gdybym nie miała innych spraw na głowie. 
Wracam do tęsknienia ;c pa xd

1 komentarz: