niedziela, 16 lutego 2014

Wywiad z magga34

Hej. Dziś mam dla was kolejny wywiadzik <3 Tym razem przeprowadzony z magga34 (:
M - Moviestar J - Ja
J: Hej. Czy mogę przeprowadzić z tobą wywiad? :')
M: No możesz.
J: Od kiedy grasz na MSP?
M: Gram prawie 2 lata.
J: A od kogo dowiedziałaś się o istnieniu MSP? :)
M: O istnieniu MSP powiedziała mi siostra i koleżanka.
J: Co najbardziej podobało Ci się w starym MSp a co najbardziej w nowym?
M: W starym najbardziej podobało mi się to, że się na nim dobrze znała i fajnie mi się na nim grało a w nowym, że jest gazetka fame.
J: Co byś dodała na MSP a co odjęła?
M: Ja dodałabym koło fortuny diamond czyli coś takiego jak sc a odjęłabym nowe bonisters.
J: Okok. A w jakim stopniu (0-5) oceniasz szybkość MSP?
M: 2 jest strasznie powolne.
J: Ile czasu dziennie spędzasz na MSP?
M: Nie dużo, godz czasami 1, 5h wolę spędzać czas ze znaj w realu.
J: Wolisz filmy czy seki?
M: Zdecydowanie seki.
J: No ok. A jak zareagowałabyś gdyby MSP miało zostać usunięte?
M: Pewnie bym była okropnie zła, tyle kasy na VIP'a a tu ma być usunięte.
J: Ok ok. To koniec wywiadu, czy chcesz kogoś pozdrowić? (:)
M: No może magge i katty06 moje znaj z realu i na msp i moją sis mette1 bo bez niej nie byłoby mnie tu na MSP.
To na dziś tyle :) Oto jak wygląda profil magga34:
To na tyle dziś (: Papa :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz