niedziela, 2 marca 2014

SZUKAM REDAKTORÓW!

Hej :) Z góry przepraszam za nieobecność.... Miałam nie pisać tu jeszcze długo, bo ostatnio nie wchodzę na MSP ale postanowiłam, że będę nie będę zaniedbywać bloga więc znajdę współbloggerów. Pewnie wasze pytanie brzmi, czemu zaniedbałam bloga. Odpowiedź jest taka: Ostatnio nie wchodzę często na MSP, wolę zabawę w realu. Trochę mi się ono znudziło, ale już niedługo powrócę do was z notkami :* Tak więc wracając do redaktorów. Poszukuję dwójkę. Każdego na okres próbny .... Chciałabym abyście zgłaszali się do mnie na MSP (WIkIKT) albo w komentarzu, wolałabym jednak na MSP. Hmm .... Co by tu jeszcze, ach tak! Są dwie dziedziny ...
1. Moda - porady dotyczące mody, looki oraz przejęcie za mnie co Sobotniej notatki "Top three girls and boys :*" 

2. Notatki ogólnie dotyczące MSP (oprócz mody) czyli np. konkursy, nowinki dotyczące zmian i MovieStars. itp..

Redaktor zajmujący się modą może także urządzać konkursy, ale to on będzie za nie odpowiadać (za zorganizowany konkurs, i nie dostarczenie nagród za niego wylatujesz z bloga) Ja z tymi konkursami nie mam nic do czynienia, a sprawę konfliktu gdy organizator nie da prezentu będę owszem i załatwiać ja ale to nie ja poniosę tego konsekwencje ....

Ach  i termin zgłoszeń przyjmuję do 15 marca. 16.03.2014r. podam wyniki, no i aby wgl. być redaktorem musisz odpowiedzieć na te pytania:

1. Twój nick na MSP (jeśli bd się zgłaszać w komentarzu)

2. Czy masz doświadczenie (jeśli prowadzisz bloga, to podaj linka) 

3. Podać przykładową notatkę (zależy którą dziedzinę pisania wybierasz) 

4. Jeśli chcesz zajmować się modą, musisz zrobić przykładowy look.

To chyba tyle, życzę powodzenia :) Do 16 marca postaram się piać posty regularnie aby bloga nie zaniedbywać. Potem się zobaczy! :) Papa misiaczki, ciotexy wy moje ;*

2 komentarze: