czwartek, 12 lipca 2012

Konkurs.

Konkurs polega na tym:
Ponieważ są wakacje dużo osób gdzieś wyjeżdża i mianowicie chodzi o to aby zrobić sobie loka (ewentualnie osobie w znaj) na temat gdzie wyjeżdżasz na wakacje. Czyli jeśli jedziesz w góry robisz lok o stroju górskim , jeśli jedziesz nad morzę robisz strój plażowy itp. To bardzo proste. Ale jeśli wyjeżdżasz w dwa miejsca lub więcej wybierasz jedno miejsce. Konkurs trwa od dziś (12.07.2012r.) Do 1.08.2012r. Ale uwaga! Jeśli robisz komuś ze znajomych nagrodę dzielę na pół ,Dostajesz większą połówkę (zazwyczaj osoba której zrobiłeś loka do konkursu dostanie upominek lub coś z listy.) Uczestniczą:
-lili lov-Oddała.
weronisia412-Oddała.
FunnyOlcia-Jeszcze robi.
rihanna 23.-Jeszcze robi.
Lalra-Oddała.
Sandra królik-Jeszcze robi.
corni-0-0-0-Jeszcze robi.
pieknamarii-Oddała.
Ryska19990-Oddała.


Nagrody:
1 miejsce-2 rzeczy z listy do 500sc
2 miejsce-1 rzecz z listy do 350sc.
3 miejsce-Rzecz z mojego domu.
4 miejsce-Obejrzenie 10 filmów +graf.
5 miejsce-Graf.

Po nagrody za wygrane zgłaszacie się sami. Jeśli nagrody nie odbierzesz w ciągu 7 dni przepada.

UWAGA!!!!-Wszystko wysyłasz na e-mail wikiktmsp@gmail.com
w okienku "Do" piszesz e-mail zamieszczony u góry.
W "Nagłówku" Lok.
I wysyłasz mi zdjęcie loka którego zrobiłeś i piszesz na jaki temat. A jeśli zrobisz komuś loka piszesz jego i swoją nazwę.

2 komentarze:

  1. Mam bana do niedzieli to do środy się wyrobię ^^
    Żaden z tych linków co podałaś nie pasował i przez przypadek klikłam "W" w mojej wyszukiwarce i wyświetlił się prawidłowy link : P
    Wiem jestem genialna xD

    OdpowiedzUsuń