sobota, 1 września 2012

Konkurs - Szkoła powraca !

A więc robię konkurs polegający na zrobieniu sobie loka. Lok musi przedstawiać coś z tych 5 kategori:
1 - twój styl w szkole
2 - strój na galowo
3 - strój nauczyciela
4 - strój od w-f
5 - kujon szkolny.

Czyli powtarzam. Robicie sobie loka na temat 1 konkurencji z 5 powyżej , później wysyłacie go na wikiktmsp@gmail.com i spokojnie czekacie aż będą wyniki. Konkurs trwa do 15 września. Ale nwm kiedy napiszę wyniki bo wiecie szkoła jest już blisko nas a ja muszę się uczyć. Dobra , w mailu w którym się zgłaszacie piszecie:

Nick z gry:
Mam vipa / Nie mam :
Jestem chłopakiem / dziewczyną:

Przykład:

Nick z gry:WIKIKT
nie mam vipa.
Jestem dziewczyną.
No i oczywiści dodajecie zdjęcie. Uczestniczą:
-
-
-
-
-
-
-
-

Na razie nikt. Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz