piątek, 1 marca 2013

Zniknęło.

Może to głupie, że o tym pisze ale popatrzcie. Zrobiłam artbooka loteria i 2 nowe osoby się zgłosiły. Więc chciałam je zapisać a tutaj jak wchodzę na artbooka ton nie ma ołówka aby zmienić artbooka. Screen :
Jak wiecie tam gdzie zaznaczyłam na czerwono powinien znajdować się ołówke jak tu :

(Dawałam stare artbooki) Tylko na tym jednym który muszę edytować nie ma ołówka -.- . Bez sensu ---------------------------------------------------------- Wylogowywałam się zalogowywałam na nowy i nic, wychodziłam i wchodziłam w artbooka i nic, pytałam się innych i nikt takiego czegoś nie miał.....                                                                                  
                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz