niedziela, 18 listopada 2012

Konkurs.

Witajcie Kochani. Miałam parę dni temu napisać konkurs ale nie miałam pomysłu a teraz wybaczcie, że konkurs ściągnęłam z innego bloga ale pomysłu nie mam....

                                 Konkurs- śmiej się z siebie.


Polega on na tym aby na MovieStarPlanet zrobić sobie śmiesznego loka. Tu dam przykład :
 Wiem, wiem xD     dałam tutaj taki przykład.Zasady konkursu :
 1. Robisz loka sobie.
 2. Jeśli zgłaszasz się do konkursu to robisz loka nie czekasz na Zbawienie.
 3. Jeśli w tydz. nie oddasz pracy wypisuję Cię z konkursu chyba, że m i o tym napiszesz.
 4. Robisz jednego loka max.
 5. Nazywasz go śmiej się z siebie i wysyłasz na mój e-mail który zaraz podam. 

  Jak wszystko zrobić ?

Robisz sobie loka na msp. Zapisujesz go w folderze.
Wchodzisz na swoją pocztę e-mail lub rodziców czy kogoś tam (za ich zgodą) w okienku "Do" piszesz nazwę konkursu. Później wstawiasz loka którego zrobiłeś i piszesz swoją nazwę użytkownika, opisujesz lok min. 2 zdaniami. Jeśli nie masz poczty e-mail a twoi rodzice czy ktoś inny nie zgadza się abyś wysłał z jego poczty pisz mi na MovieStarPlanet i wtedy już nie będziecie musieli wysyłać.

Nazwa poczty e-mail : wikiktmsp@gmail.com


Nagrody:
1m. - 2 rzeczy z listy do 500sc.
2m. - 1 rzecz z listy do 400sc.
3m - upominek + 3 grafy.               

Konkurs trwa od dziś (18.11.2012r) do 5.12.2012r.

Pa !                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz