wtorek, 13 listopada 2012

Moja Oglądalność filmowa.

Jak wiecie lub nie mam 14 lvl. I mam mało ciuchów ale to już w innym poście. A oto stworzyłam nowy film. Ale w czym problem ? W tym, że na filmie który opublikowałam jest wejść:
  Jak widzicie zero. A oto ten film który chcę następnie puścić. Trochę tam nabazgrałam:
No dobra nie trochę. Ten film opowiada o dziewczynie która za namową bogatych koleżanek z klasy stała się piękna i dziana. Ona dała się na to namówić lecz oni ją przechytrzyli. Dziewczyna stała się bezdomna ponieważ jej mama i tata już nie żyli a babcia i dziadek jej nie kochają,  cała rodzina jej nie chce znać i polega sama na sobie. No więcej wam nie zdradzę. Na film powyżej musi być minimum 30 wejść. To pa !                                                                                                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz