środa, 24 lipca 2013

W realu .....

Witajcie kochani ... Wczoraj widziałam dziewczynę na msp (nicku nie podam) która ma napisane w ctr: Kto mi kupi glany w realu ?
Screen:
                                                                                   
Czy kupilibyście jakiejś nieznanej osobie poznanej w internecie glany ? Przecież po pierwsze.
1.  Nie znamy tej osoby, może podawać się za 10 latkę a tak naprawdę ma 25 lat.
Po 2. Ta osoba może ciebie chcieć oszukać.
Po 3. Marnujesz pieniądze. Fakt ona może ci te pieniądze przesłać na konto ale może też i tego nie zrobić.
Na pewno jest tych faktów więcej ale powiedzcie ? Kupilibyście jej te glany ? Ja na pewno nie ......
Oczywiście może ktoś by kupił. Ale ja nie polecam wam robić takich rzeczy. A i mam prośbę. Jeśli masz pomysł na notatkę wyślij mi ją na e-mail wikiktmsp@gmail.com
Za taki temat odwdzięczam się. To pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz