wtorek, 2 lipca 2013

Wywiad

Hejka. Parę dni temu obiecałam wam wywiad. Ten wywiad przeprowadziłaż z Renesme♥


J:. :Od kogo albo gdzie dowiedziałaś się o msp?
-Dowiedziałam się najpierw z reklamy w TV, i zapragnęłam w to zagrać. Szybko zapomniałam jak ta ta str sie nazywa, potem nie puszczali reklamy więc dałam se spokój:D. Potem kolega ze szkoły mi ją polecił, miał wtedy 2 lvl. I do dziś go ma..xd
J: Od kiedy grasz w msp?-Gram od maja 2012, z 3 miesięczną przerwą (kara[smutny] )
J::W jakim stopniu od 0-5 oceniasz szybkość msp?
Szybkość w jakim sensie? Ładowania? jak tak, to u mnie kiepsko, mam 200 znaj aktywnych:D
J: Czy twoi przyjaciele z msp są dla ciebie mili?-Są mili, ale mają mnie za osobę z furą kasy , która wszystko im kupi, jeśli sb zażyczą-.- xd
J :Co byś dodaja a co odjeła w tej grze?-Odjęłabym  najnowsze zmiany. Przez to animki zbyt długo się ładują, itd. A dodałam bym funkcję, że dopóki komuś nie pomożesz nie możesz wyjść ze str xdd:D
J: Jak oceniasz styl swój i styl innych?-Mój styl jest bardzo zmienny, trudno go ocenić. Ogólnie zazdroszcze niektórym nawet niższym lvl, za ubiór. Nigdy nie miałam gustu, moi znaj nie zaprzeczalnie go mają.
J: Ile czasu poświęcasz graniu na msp?-Dziennie około 3- 4 godzin. Uzależniłam się:D
J: Czy pozwoliła byś na usunięcie msp?
-NIGDY! nwm co bym codziennie robiła. Nessie, (Renesme♥), jest jakby drugą mną. Wiem, schizowne, ale prawdziwe:P
J: Czy kiedykolwiek wierzyłaś ,że zajdziesz w lvl aż tak daleko?
-Nie.
J: Czy chcesz kogoś pozrowić ? 
-Pozdrawiam naj Maje (nodle gorillaz 300) najlepszą na msp i na świecie, potrafiącą mnie rozbawić w każdej sytuacji. Kaaa. Ceeee<3
♥ ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz