wtorek, 24 grudnia 2013

Wywiad Świąteczny :*

Hej. Bardzo długo tu nie pisałam xdd Dobra.
Wesołych Świąt, szczęśliwego Nowego roku. By rok 2014 przyniósł wam wiele szczęścia, radości. By spełniły się wasze marzenia i aby ta noc była szczególna :)
Renifer Rudolf już grzeje kopyta, Mikołaj w pośpiechu prezenty chwyta niech wszystkie smutki wnet pójdą w kąt ja dziś Ci życzę WESOŁYCH ŚWIĄT !!
:)
To przejdźmy do Świątecznego wywiadu. Wywiad przeprowadzony z Makapita
J - Ja
M - Makapita
J: Hej, mogę przeprowadzić z tobą wywiad świąteczny ? ^^
M: Ok ^^
J: Czy masz jakieś świąteczne przeżycia z Moviestarplanet ? ^^
M: Emm ... Kalendarz adwentowy *o*
J: Jakie tradycje Świąteczne kontynuujesz ?
M: Opłatek, sianko pod obrusem, mikołaj, prezenty, 12 potraw, choinka, Biały obrus ...
J: Masz swoją ulubiona potrawę wigilijną ?
M: Sałatka jarzynowa *.*
J: Co byś chciała dostać pod choinkę ? :B
M: Emm .. .A tam, nwm *.*
J: Wierzysz w to, że Mikołaj istnieje czy wiesz już, ze Mikołaj to rodzice ? :D
M: Wiem .. ;/
J: Robisz swoim bliskim prezenty ?
M: tak :3
J: Jakie jest twoje marzenie na rok 2014 ?
M: Mam dużo xdd
J: Lubisz śpiewać kolędy ? :D
M: Tak, bardzo :D
J: A masz jakąś ulubioną ? Jak tak to jaką ? :)
M: Mam, Wśród Nocnej Ciszy ♥
J: Ok, dzięki za wywiad. Chcesz komuś złożyć życzenia świąteczne  :3
M: Raczej nie .. xdd Thx ;33
No to cały wywiad.
Jeszce raz życzę wam Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku. Niee będę tu pisać prawdopodobnie do 26-27 grudnia z powodu Świąt :) To bay :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz