wtorek, 28 sierpnia 2012

3 naj. użytkowników na msp.

Jak widzicie na dal nie mam pomysłu na pisanie. Ale chciałabym wam się wyżalić. Pewien użytkownik weźmie mnie teraz za idiotkę. Ale to nie zmieni faktu  ,że ja tą notkę usunę. Użytkownicy są według kolejności "jak kogo najbardziej lubię" 1 użytkownik.

Avril blue - Mam ją w znajomych od nie całych 3 tygodni. Dopiero wczoraj zaczeliśmy rozmawiać z sobą jak byśmy znały się od piaskownicy. To ona daje mi otuchę w tej chwili kiedy mam wielkiego doła. Ona chociaż wie ,że mogą ją zablokować pomogła mi. Oczywiście mam nadal doła. Ale ona z połowy mnie z niego wyprowadziła. Ewka jeśli to czytasz Dziękuję Ci!

corni-0-0-0 - Jeśli mówiłam ,że pewien użytkonik weźmie mnie za wariatkę miałam na myśli ją. Znamy się parę miesięcy. Miałyśmy dla siebie śmieszne przezwiska ona mnie nazywała :Lama , Gryzoń a ja ją Kujonica Grzyb i Grzyb. Wiem o niej dużo , lecz wiem ,że dużo mnie pomineło. Ostatnio po kłuciłyśmy się. Nie chcę już mówic o co. Wszystko na jej blogu w poście Wiki...  ogorkowarzeczywistosc.blogspot.com
Teraz widać o co poszło. W pewnym momęcie zaślepiłam się. Wiem.  Jetem lekkomyślna. Ale ja jej nie pozwolę odejść. Jest dla mnie zbyt ważną osobą w życiu.

lili lov - Moja najka z realu. Czasami jest buntowna i wgl. Ale jeśli chodzi o gre może ci pomóc. Nie wchodzi ona w mojego doła jak te osoby wyżej. Po prostu jest moją najką z realu.

corni-0-0-0 jeśli to czytasz pisz co chcesz...Nie mogę cię stracić. Już 1 bardzo ważną osobę w życiu straciłam. Tobie na to nie pozwolę. Nie masz pojęcia do czego jestem zdolna by cię odzyskać.



2 komentarze:

  1. Ta jasne, teraz będziesz bajerować ? : 3
    Nie pisałabym tego komentarza gdyby nie mój błąd w pisowni. A więc, Wiki, daj mi spokój, proszę cie .__. Po co męczyć temat skoro pozbyłaś się problemu? : 3 Po prostu o mnie zapomnij c;
    - Pospolite gówno, Corni ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Może dla cb mój problem to byłaś ty. Ale moim problemem było coś innego. Mój problem dopiero rozkwita. Ale w realu. Ja nie męczę tematu. Ja piszę to tu aby nwm komuś to napisać. Proszę twoja opinia jest na pewno dla cb ważna. No więc nadal nie wiem czemu ty myślałam ,ze moim problemem byłaś ty. Uwielbiałam cię bardziej niż moją najkę w realu.
    -Dawny Gryzoń i Lama.

    OdpowiedzUsuń