czwartek, 9 sierpnia 2012

Nowy konkurs.

Hey. Pamiętacie konkurs na loka? Tak już nie będę pisała kto jakie miejsce zajął po prostu tu napiszę! Pamiętaj cie po nagrody zgłaszacie się sami:
1 miejsce-Lalra
2 miejsce-weronisia412
3 miejsce-lili lov
4 miejsce-corni-0-0-0
5 miejsce-Malinuleea
I niestety jedna musiała odpaść. No to zapraszam was do konkursu:
 Pamiętacie konkurs ALAKINGI ? Zajełam tam 3 miejsce. Konkurs był na rysowanie Sasuke(nie z msp)
Pewnie nikt się nie zgłosi(usunę wtedy ten post) ale robię ten sam konkurs.. tylko ułatwiony. Mam dla was 3 konkurencje:łatwa ,normalną ,najtrudniejszą.
Czyli 3 kategorie obrazków do narysowania i każdą kategorie oceniam osobno. Jeśli nie umiesz rysować to przyda ci się łatwy rysunek. A oto on:
Narysuj to. Nagrody za miejsca:
1 miejsce-Coś z mojej szafy
2 miejsce-coś do domu.
3 miejsce-graf.
Są małe nagrody ponieważ to jest banalnie proste. Możesz pocieniować dać troszkę inne kolory. Ale rysunek ma być ten sam. A oto z kategorii "Normalnej":
Wybrałam ten rysunek ponieważ chciałam jakieś zwierzę. Nagrody:
1 miejsce-1 rzecz z listy
2 miejsce-upominek z szafy lub domu i graf.
3 miejsce-graf.
A teraz najtrudniejszy rysunek.:
Dałam tu siebie i myślę ,że to jest najtrudniejsze przez małe elementy które nie są konieczne lecz gwarantują wygraną.Nie musisz rysować tła. Oczywiście ci nie zabraniam za wszystko są mniejsze i większe szanse. A oto nagrody:
1 miejsce-3 rzeczy z listy
2 miejsce-1 rzecz z listy
3 miejsce-upominek+graf.
Nie musicie koniecznie tego ręką rysować możecie w jakimś programie. Nie dopuszczalne jest abyś: Wycinał ten rysunek i go wklejał. Zgapiał od innych. I oczywiście musicie mi to wysłać a oto maila:wikiktmsp@gmail.com    znacie go dobrze. No to powodzenia i chciałam powiedzieć są większe nagrody ale ile wam dodam to niespodzianka bay. Możesz narysować tylko jeden z obrazków!
                                                                                    :)
                                                                                         
                                                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz