środa, 1 sierpnia 2012

Konkurs.

Witajcie. Jak wiecie już dziś robiłam notatkę. Ale kompletnie zapomniałam o konkursie na loka. Wzieło w nim udział 10 osób. Z czego 9 oddało prace. Jak wiecie jest 5 miejsc. Mam tu dla was 6 finałowych prac. I to wy wybierzecie która zajmie jakie miejsce a która odpadnie. A oto one. Pokazuje w kolejności jakiej wybrałam:
Poskracałam je ... ! Jedzie nad morze. Nazwa weronisia412. Nr:
   Loki są różnych rozmiarów bo są w innych programach.  Też nad morze . Nazwa lili lov. Nr 3:
Do Grecji. Lok zrobiła Lalra. Nr 4:
I tu znów nad Morze, Lok zrobiła Mallinuleea. Nr 5:
A tu odmiana. Nazwa corni-0-0-0 . Jedzie do Anglii. Nr 6:
I tu ostatni lok. Zrobiony przez Domi12344. Nie wiem gdzie wyjeżdża ale załóżmy ,że na wieś.
To już wszystkie 6 loków. Nie zapomnijcie to nie są wyniki. Wybrałam tą 6 jako najlepsze loki. Teraz jeśli czytasz tą notatkę po prawej stronie widzisz sondę co nie? Trwa ona 7 dni. Twoim zadaniem jest zagłosować na jedną z nich. Przy każdej pracy jest podana nazwa użytkownika. Zagłosuj która praca ci się najbardziej podoba. 5 z największą ilością głosów wygra. Można głosować na siebie. To chyba nie muszę wam więcej tłumaczyć nie? To na co czekasz do roboty.♥Sonda jest na samej górze.
                                                                                     
                                                                                      
                                                                                    
                                                                                                                                                                   
                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz