niedziela, 7 października 2012

Milionerzy !

Ogłaszam grę pod tytułem - Milionerzy !

Jeśli wiesz dużo o MovieStarPlanet.pl i chcesz wykazać się wiedzą jest to coś dla ciebie !!!

                                            W tej grze jest ci potrzebna jedynie wiedza o msp !

                                             O co chodzi ?
Mam przygotowanych dla was po 10 pytań. Każde z nich jest choć troszkę związane z msp ! Jak się zgłaszasz to najlepiej jak byś mnie przyjął do znaj (mam 12 lvl) i wtedy zadaję ci pytania. Jak wspomniałam wyżej jest ich 10. Masz 3 szanse. Jeśli np. Na 5 pytaniu stracisz 3 sznase nie przechodzisz dalej. Jeśli przejdziesz napiszę ci to.

                                                                  Regulamin...
1. Nie sprawdzasz w google ! Aby temu zapobiec daję ci tylko 30 sekund na odpowiedź.
2. Jeśli nie odpowiesz na pytanie w ciągu 30 sek. tracisz jedną z 3 szans.
I to chyba cały regulamin. Jak mi się coś jeszcze przypomni to do piszę.

                                       Wasze pytania dotyczące gry ..

Czy każdy ma te same pytania ? Tak. Oczywiście jeśli komuś podopowiesz jesteś od razu wykluczony z konkursu (gry)

Ile jest pytań ? Już pisałam. 10 -,-

Czy każde pytanie jest trudniejsze ? Ehhh... Tak. Czym dalej jesteś tym pytania są trudniejsze *,*

                                                                  Wykaz Nagród:
1 Pytanie - Prezent za 100sc.
2 Pytanie - prezent za 200sc.
3 Pytanie - prezent za 300sc.
4 Pytanie - prezent za 400sc.
5 Pytanie - prezent za 500sc.
6 Pytanie - Prezent za 600sc.
7 Pytanie - prezent za 700sc.
8 Pytanie - prezent za 800sc.
9 Pytanie - prezent za 900sc.
10 pytanie- prezent za 1000sc. + upominek za 300sc.

                                                        Okej. To pa ! Jutro wejdę, zgłaszać się tu w komentarzu i na msp !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz