piątek, 5 października 2012

Po prostu oszuści.

Dziś obejrzałam 10 sek jednej babki. (Tak teraz ten moment w którym się podniecacie) a więc po prostu obejrzałam jej filmy a o na nie dała mi prezentu ! Na MovieStarPlanet już nikomu nie można ufać. Nawet przyjaciołom. Bo zrobią wszystko dla kasy, Jeszcze teraz mi nie odpisuje a jeszcze za nim obejrzałam jej te durne 10 sek odpisywała jak rakieta ! A to nasza piękna rozmowa :


 Widzicie ? A nawet jest online ! Tych wszystkich oszustów można zliczyć koło setki na MSP ! Nie mam zamiaru już nikomu ufać ! Nikt nie ogl. filmów, nikt nie pomaga. Najlepiej jak odejdę z msp ! Jutro lub kiedy indziej w poście wam napiszę czy odchodzę czy nie ! ŻEGNAM !                                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz