niedziela, 3 czerwca 2012

Impreza w barze.

Siemka dziś byłam na imprezie znaczy w barze.I pomyślcie z normalnego baru zrobiła się tam impra mam parę screenów a oto one:
    Tu widać jak dwie panie biją się xd a ja tam stoję i się na nie gapie!
Tutaj widać jak pięknie dziurawię 2 panienki  a jedna z nich strzela we mnie a druga sb spokojnie wisi.                                                                                     
      xd
A tutaj ja pozycja bojowa bo właśnie ja i ta druga zaczynamy walkę.
A tutaj tylko ja i druga dziewczyna która wisi.
                                                                                
 I mam też konkurs na muzykę pisz mi swoją ulubioną tytuł jej i ta która zbierze najwięcej głosów wygra.
2.konkurs-Umiesz śpiewać jak nie i tak się zgłoś do tego konku bo w nim chodzi o całą listę życzeń a polega on na tym by nagrać jak śpiewasz jakąś piosenkę i mi to przesłać na maila  nie musi być polska ale oceniam po tym by dobrze ją zaśpiewać i po głosie.
 Mój e-mail to  wikiktmsp@gmail.com

Zgłaszacie się do Sierpnia
                                                                                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz