czwartek, 21 czerwca 2012

Pytania?

Hej a więc dziś tak na szybko chcę was prosić o zadawanie mi pytań w komentarzu  a odpowiedź na nie znajdziesz tu a oto parę pierwszych pytań:

Lubisz mnie?
-nie znam cię więc nie.

Kogo najbardziej lubisz na msp?
-Najbardziej na msp lubię ola2609 i Liliyanne.

Czego na msp najbardziej nienawidzisz?
-10 sec.

Kto jest na msp twoim wrogiem?
-Nie ,że odrazu wrogiem poprostu ich nie lubię : AnanaseQ ,i np osoby które są niemile.

Czy podoba ci się Cezar6 ?
-Nie,nie jest w moim typie.

Skąd dowiedziałaś się o msp
-Od telewizorka.

to tyle pytań.Nie zadawaj mi pytań które tu już są bo na nie nie odpowiem postaram się wszystko zrobić do środy bo inne dni mam zajęte i jeszcze jedno nie pisałam kto mi te pytanie zadał bo nie musicie wiedzieć może ktoś fajny a może nie wystarczy ,że ci co to napisali to wiedzą i możesz zawsze zadawać post będzie edytowany PAPA ♥


A i już niedługo zakładka Żyj z muzyką a w niej największe przeboje tego roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz