czwartek, 28 czerwca 2012

Taki jakby bank.

Dobra ogłaszam Takie coś jak bank tylko ten jakby
 bank nie jest jak się zdaje! musisz na msp zrobić mi loksa a ja wtedy zrobię tego samego O co chodzi? O to ,że składasz mi zamówienie na poczcie w msp ,że mam ci zrobić loka! Później ty kupujesz to co z niego chciałeś a ja ci daje taki jagby rabat czyli jak za 2 razem coś u mnie kupisz z loka za np 450sc To ja ci oddam 100 sc tak jagbyś kupił za 300 sc. A oto rozkład ile dostajesz rabatu:
1 rzecz - 50 % rabatu
2 rzeczy-100% rabatu
3 rzeczy -200 % rabatu
więcej niż 5- 500 % 325 % rabatu
Czyli kupiona rzecz np za 500sc kosztuje cię 450sc. Ale najpierw musisz mieć u mnie konto!

Co zrobić aby założyć konto?
Musisz napisać mi na mailu twój pin 5 cyfrowy a ja cię zapisuje dopiero wtedy możesz coś kupić u mnie! Można też mieć

KONTO SPECjALNE
Co zrobić aby takie konto mieć musisz obejrzeć mi 3 filmy (komentarze i 5/5
)No i masz to konto oczywiście musisz mi o tym napisać w mailu czym różni się konto specjalne od normalnego?

Konto specjalne ma wgl inne rabaty i ma nowe funkcje   takie jak:Samo obsługa , inne rabaty , fundowane nagrody , + niespodzianka a jego cennik to:
1 rzecz-100 % rabatu
2 rzeczy -175 % rabatu
3 rzeczy-250 % rabatu
więcej niż 4 rzeczy-400 % rabatu
fundowane nagrody są co 2 osobie

Co się stanie jak osoba ci wejdzie na konto i wszystko pomiesza?
U mnie wszystko co robisz piszesz mi! Ale jeśli ktoś wejdzie na twoje konto oczywiście ja go rozpoznam
Uwaga! Nikomu nie podawaj swojego pinu bo w nim jest uaktywnione hasło które ty masz (sama je wymyślam) Więc masz też hasło !Można zmienić pin i dlatego jak osoba wejdzie na twoje konto pewnie  zmieni hasło! możesz mieć też e-mail u mnie wystarczy ,że mi swój podasz i gotowe.
Osoba wejdzie ci na konto kiedy  wejdzie na twoje konto na msp!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz