sobota, 15 lutego 2014

Top three girls and boys ♥ ! :*

Hej. Może i się nie orientujecie ale kiedyś bodajże od października 2013r. robiłam tu "Top 3" Chodziło w tym oto, że pokazywałam wam 3 najładniej ubrane Moviestar według mnie. Od dziś będzie to co tydzień w Sobotę. Ale i postanowiłam zmienić troszkę "Top 3" Kiedyś była ona mieszana. Czyli, mogłam wybrać na 1msc dziewczynę a na 2 chłopaka, od teraz będzie to osobno. Będzie "Top 3 najładniej ubranych dziewczyn" i "Top 3 najładniej ubranych chłopaków" Z racji tego, że będę dodawać 6 najładniej ubranych użytkowników zmieni się też nazwa. Od dziś Top 3 to "Top three girls and boys" troszkę zanudzam, wiem XD W cotygodniowym Top three girls and boys ♥ wprowadzona będzie jeszcze jedna zmiana. Będę je oceniać w skali od 1-10, ale UWAGA będę oceniać je dwa razy! 1 ze względu na level, (w ilu % strój dobrany jest do lvl) 2 ze względu na miejsce (będę porównywać do innych strojów) No więc zacznijmy, ponieważ troszkę się rozpisałam XD A no i jeszcze jedna informacja, będę wybierała Top 3 tylko z przyjaciół na MSP! Girls:

1 msc. # Olimpia #
Oceniając ze względu na level, ubrała się ona dosyć dobrze. Powiedzmy 8/10 jak dla mnie wygląda na 29lvl. Jeśli chodzi o msc. to ma ono 1 msc. ponieważ strój jest oryginalny, bardzo mi się podoba i daje mu 9/10%
2 msc. Stellx3
Oceniając ubranie na wysokość levelu daję 10/10 według mnie ubrała się ona na 22-23lvl. Ze względu na msc jest on 2 ponieważ według mnie kolor włosów powinien być czarny lub biały dałam mu 8/10

3 msc.  Rozi85
Strój wygląda na 18-20 lvl. dlatego look ma 10/10 % jeśli chodzi o lvl. 
Ze względu na msc jest on 3, dałam mu 6/10
Boys:
1 msc. Aktor2001
Wiele z was pomyśli, że ma on 1 msc. bo jest moich chłopakiem na MSP. Nie prawda, jego styl mi się bardzo spodobał i dla tego ma pierwsze miejsce ;)
Może zbyt nie widać, bo obcięłam ale Aktor2001 ma 10 lvl. Dopasowanie stroju do lvl oceniam 8/10, Dałam pierwsze miejsce ponieważ bardzo podoba mi się kolorystyka stroju, daje 9/10
2 msc. Aleks(Alekay)1
Dopasowanie stroju do lvl oceniam na 9/10 ponieważ bardzo podoba mi się kolorystyka, okulary w serca dodają całemu stroju blask. MA on 2 msc, dałam 7/10
3 msc. Dirk
Dopasowanie stroju do lvl oceniam na 6/10, dałam tu 3 msc. ponieważ, owszem look jest ładny, tylko czegoś mi w  nim brakuje. I odjęłabym tą brodę i oksy. Za wygląd również daję 6/10

To na dziś tyle, dodam jeszcze, że ocena ze względu na level jest o wiele razy mniej ważniejsza od oceny miejsca. Dziękuję za Uwagę, do zobaczenia jutro! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz