środa, 22 stycznia 2014

Dzień Babci i Dziadka.

Hej c: Zapewne wszyscy wiecie, że dziś jest Dzień Dziadka ♥ Oczywiście wczoraj był dzień Babci :-: Z tej okazji przygotowałam dla was dwa look'i jeden: Na Dzień Babci
Drugi: Na dzień Dziadka :D
Wiecie, uszanujcie moje staranie bo siedziałam chyba 2 godz. na tymi lookami xD
Zacznijmy od look'u Babci. Wygląda on tak:
Może nie jest zbytnio udany XD Ale starałam się ;D
No więc tak, przedstawię wam teraz cenę tych rzeczy i kolory które wybrałam. Zacznijmy od góry, czyli od włosów, włosy kosztują tyle:
A oto kolor jaki wybrałam:
Według mnie siwi, pasuje do Babci. Takiej z opowieści *.*
A teraz bluzka:
400sc XD
Specjalnie wybrałam kolory na bluzkę biało-czerwone, kojarzą mi się z moją babcią XD 
Chyba, nie muszę tłumaczyć, jaki kolor gdzie, prawda? xD
Teraz spódniczka:
Babcia najczęściej kojarzy mi się w takiej długiej spódnicy i z rajtuzami :D 
Ale, że niestety na MSP nie ma takiej możliwości by pod spódniczkę założyć rajstopy nie dodawałam ich :D
Spódnica miała być długa lecz ten look ładniej wgl. z tą spódnicą xD Teraz kolory:
Kolor znów się powtarza, ogólnie cały look (oprócz włosów) jest w kolorze biało-czerwonym xD
teraz butki:
Biało-czerwone XD

I jak zwykle kolory się powtarzają :D
Wiecie, co? Bo ja niestety teraz muszę iść :C Post z lookiem Dziadka dodam gdy wrócę w osobnym poście C: Papa ♥








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz