poniedziałek, 27 stycznia 2014

Wywiad z 12sek ()

Hej. Dziś przygotowałam dla was wywiad z MovieStar 12sek () Jeśli nie chcecie, nie musicie czytać. Ale MovieStar dawała ciekawe wypowiedzi c:
Ja: J
M: MovieStar
J: Hej, czy mogę przeprowadzić z tb wywiad? :)
M: Okej :)
J: No więc. Od kiedy grasz na MSP?
M: Gram od marca 2013r. ale wcześniej miałam jeszcze wiele innych kont :D
J: A od kogo dowiedziałaś się o MSP?
M: Od przyjaciółki :)
J: Okej. Mówiłaś, że przedtem miałaś wiele kont na MSP, czemu grasz akurat na tym?
M: Wbijałam levele, i jakoś chciałam drugie konto no i proszę :D
J: Mhm :) A w jakim stopniu 0-5 oceniasz szybkość MSP?
M: 4 - zacina gdy jest dużo osób dostępnych.
J: Co byś dodała a co odjęła na MSP? :)
M: Hmmm ... Odjęłabym te procenty z levelu bo nie wiadomo ile fame do następnego poziomu, a dodałabym jakieś inne gry. :)
J: A czy podobają Ci się nowe zmiany? Które z nich najbardziej?
M: Najbardziej podoba mi się nowe menu w aktywności i nowe misje :)
J: Wolisz filmy czy seki? :D
M: Zdecydowanie filmy ;)
J: Hmm... A ile czasu dziennie spędzasz na MSP?
M: No dość długo nie grałam ale mniej więcej 2 godziny :)
J: A jakbyś zareagowała gdyby usunięto MSP? ;)
M: Ojojoj żałowaliby tego :D
J: Hehehe :D Dziekuję za wywiad i poświęcony czas. Czy chcesz kogoś pozdrowić? :)
M: Tak, pozdrawiam Ciebie i wszystkich którzy to czytają *o* całuski :) *o* *u*
Oto profil MovieStar:
Mam nadzieję, że wywiad się podobał. Do zobaczenia, Pa kochani! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz