środa, 8 stycznia 2014

Soon *.* (wkrótce)

Hey, dzisiaj weszłam na MSP i w nowościach zobaczyłam to *.* :
Wszystko, świetnie, fajnie, super .. 
Prawie wszystko c:
No podobają mi się te zmiany, i niby o nich wiedziałam ..Ale na Irlandzkim MSP nikt nie miał 100lvl. Nie podoba mi się to, że będzie 100 nowych leveli. Będzie trudniej. Nie ważne. Ale poza tym zmiany są bardzo fajne. 
Weszłam na forum, by zobaczyć czy modzi dodali post o tych zmianach. I się nie myliłam c: Post jest ! 
Screen:
Już od paru dni, na MSp były również profile! 
Różowe dla dziewczyn a niebieskie dla chłopców c:

:B
Moderatorzy napisali tylko o zmianach z lvl, i fame. Ale nie napisali o innych zmianach O.o
Znaczy to tak jakby wszystko, ale na Irlandzkim MSP Centrum Handlowe jest 8+
Ale będzie niespodzianka XD
Dobra, to koniec tej notatki. Jestem chora, i przyszłam tylko ją dodać c: 
Papatki ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz