wtorek, 7 stycznia 2014

Wywiad z Miranda369

Hej, dzisiaj specjalnie dla was przeprowadziłam wywiad z Miranda369 c:
J = Ja
M = Miranda369

J: Hej, mogę przeprowadzić z tobą wywiad na bloga ? c:
M: Spoko.
J: Od kiedy grasz na msp?
M: A musiałabym sprawdzić, ale gdzieś 2 lata, albo 2,5 roku, sprawdź w moim profilu, na dole pisze.
J: Od kogo dowiedziałaś się o MSP?
M: Od starszej koleżanki.
J: W jakim stopniu oceniasz szybkość MSP?
M: Jak wieczorem to mozolnie, nie idzie bez częstego wylogowywania się oglądać filmów, spowodowane to jest pewnie oblężeniem serwera, no powiedzmy, że daję 2 z plusem.
J: Masz jakąś moviestar na której się wzorujesz?
M: Nie, mam własny styl ubierania, nie zawsze kupuję to co akurat jest na topie.
J: Mówiąc o ciuchach na MSP kombinujesz z dobieraniem ciuchów z nie tych samych konkursów czy przeważnie twoje ciuchy to komplet z jednego konka?
M: Nie, lubię kombinować i zestawiać według własnego uznania.
J: Patrząc na znaj, ubierają się według Ciebie ładnie, brzydko, pośrednio a może jeszcze inaczej?
M: Hm, każdy ma swój gust, komuś może się nie podobać mój ubiór czy kolor stroju, ja mam prawo też na niektórych spojrzeć trochę jak na dziwaków, lub takich którzy poprzez swój strój chcą wyrazić bunt. Każdy z nas jest indywidualnością ;)
J: Co byś dodała a co odjęła na MSP?
M: Raczej nie wprowadzałabym żadnych zmian, gra zapewnia dobrą zabawę i możliwość nawiązania fajnych kontaktów. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.
J: A jak dużo czasu poświęcaj tej grze? c:
M: Lubię tę grę, jak mam wolny czas chętnie loguje się na MSP, ale średnio powiedzmy 4 godziny.
J: Okej. To już koniec wywiadu :c ;c Czy chciałabyś kogoś pozdrowić ? :)
M: Tak, bardzo proszę o pozdrowienia dla mojego chłopaka z MSP, Igora, który jest cudowny.
J: Dziękuję za wywiad.
M: Również dziękuję.

A tak wygląda profil Miranda369:
Pozdrawiam, do zobaczenia kochani :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz