czwartek, 23 stycznia 2014

Nowy wygląd bloga, aktualizacja i Nerdsy.

Hej. XD
                        Nowy Wygląd Bloga:
No więc zacznę od tego tematu c: Jak zapewne zauważyliście wczoraj zmieniłam wygląd bloga. Ten wydaję mi się lepszy od poprzedniego xD Tło kosmosu :D No to tyle :)

                              Aktualizacja
No to też jak zapewne zauważyliście na MSP jest nowy konkurs: I ♥ Paris (Kocham Paryż)

Oto ciuchy dla dziewczyn:


3 strony ciuchów c: Jak widzicie, mamy Nerdsy! Ale o tym zaraz c:
Ciuchy dla chłopaków:
JEst tylko 1 strona ciuchów z tego konkursu dla chłopaków. XD Jedna, ale ciuchy są zaskakująco ładne :)
Teraz animacje:

Jedną animacje już zakupiłam. Wybaczcie XD
Tła:

Tła bardzo mi się podobają! :)
To tyle o aktualizacji.

Nerdsy
Jak widzieliście wyżej, na MSP powróciły Nerdsy! Myślę, że tylko na ten konkurs tak jak wtedy z unikatami :D Nerdsy kosztują aż 1000sc!
Ja jeszcze nie zakupiłam Nerdsów, niestety ... ale już mam prawie uzbieraną kasę więc w najbliższym czasie je zakupie. w kolorze białym! :) Mam nadzieję, że wam też uda się kupić Nerdsy. 
Do zobaczenia, Paa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz