piątek, 10 stycznia 2014

Wywiad z Keytlin2609

Hej. Ostatnio mam bardzo mało pomysłów na notki. Niestety ;/ :C
Wiec dzisiaj jeszcze jeden wywiad dla was. Dzisiejszy dzień był super XD z klasą byłam na lodowisku i w kinie *.* I 3 razy przez kol. się wywaliłam :-:
Dobra, przechodzimy do wywiadu XD Przeprowadziłam go z moją najlepszą przyjaciółką w realu i na MS :D
J = ja
K = Keytlin2609
J: Mogę przeprowadzić z tb wywiad?
K: Ok.
J: Jak zaczęła się twoja przygoda z MSP?
K: Moja przygoda zaczęła się wtedy jak zobaczyłam te reklamy z MSP i wtedy wiedziałam, ze to moze być coś ciekawego.
J: Od kiedy grasz w tą grę?
K: Na tym koncie od sierpnia 2012r.
J: Dlaczego fascynuje Ciebie ta gra?
K: Bo jest dla wszystkich i ma dużo atrakcji zwłaszcza teraz bo ulepszają MSP.
J: Robisz filmy czy seki?
K: Nie robię. Tak, kiedyś robiłam ale teraz nie chociaż zdarzy się, że ktoś nieznany ogl. moje filmy.
J: Twoim zdaniem, seki są przydatne?
K: Tak, bo ty możesz zyskać fame, sc i inni też jak są w filmach.
J: Jaki masz cel na MSP?
K: Zyskanie dużego lvl i dużo ubrań ale też żeby być docenianą przez innych użytkowników.
J: Wzorujesz się na jakiejś Moviestar?
K: Tak, na tobie i na olaaaa.
J: Spoko. To koniec wywiadu, chcesz kogoś pozdrowić?
K: Tak, wszystkich co wierzą w siebie, że dadzą sobie rade na tej stronie?
J: Dziękuję za wywiad.
K: Również dziękuję c:
Za błędy przepraszam, piszę w pośpiechu. Jest możliwe, że przez jakiś czas opuszczę bloga... Przykro mi z tg powodu. Ale teraz jest ten czas, przez wystawianiem ocen na półrocze i muszę się postarać. Nie wiem kiedy opuszczę bloga, ale za niedługo. Obiecuję, ze to nie potrwa długo. A teraz profil Keytlin2609:
To na tyle, papatki c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz