środa, 29 stycznia 2014

Zabrali procenty!

Hej. W dzisiejszej notce chciałam porozmawiać o procentach. Były one od niedawna (przyszły do nas wraz ze zmianami) A teraz? Procentów nie ma!
Patrzcie,  to mój pasek fame:
Ale nie tylko u nas nie ma już procentów ... Na Irlandzkim MSP jest identycznie!

No nie tylko na Polskim i Irlandzkim MSP, ale na wszystkich innych! 
Szkoda, gdy były procenty bardzo prosto i szybko wbijało się lvl, no niestety. Wypowiedź mojej koleżanki na ten temat:
Zgadzam się z nią XD Procenty zniknęły a na forum nie ma żadnego zawiadomienia od moderatorów na ten temat ... Trochę głupio.
Za to jest sporo tematów na forum o tym. Jeden mnie zaciekawił, a dokładniej ten:
Prawda. Czytając komentarze tego posta natknęłam się na komentarz o tym, że moderatorzy chcą przywrócić stare MSP:
Komentarz nie jest odniesiony do posta więc za bardzo nie będę wnikać w jego szczegóły. Powiem tak, wiele osób chce stare MSP, wiele i nie chce. Według mnie ta nowsza wersja MSP jest o wiele lepsza. To moje zdanie. Nie wiem jak wy. To tyle, papa buziaczki :*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz